Ahad, 21 Jun 2009

w910i....LEMAS????? fine

kalo dulu bc post lame ...aku ade cite betape downnye aku ....
k800i digilis lori bersama trauma aku hampir digilis lori juga

tp kali ni aku xnangis....xsedih tp ...bapak mencarut la haku...

arini..fizul dtg KL...so mcm biase...berjalan2...
arini fizul kate nk mandi sg..so aku lead jln...
ke tempat biase aku mandi...
KG aku katekan.....so wa pro beb...
dan...........
aku suke sgt hutan....dan sungai2
so aku sgt excited

bile dh masuk je jalan bukit tinggi....brek kete shah xmkn
rupe2nye panas sgt,....
fizul simbah air...shiiiiiii....berasap2...
biase la..naik bukit...bwk 5 org...terutama aku la yg berat 80 lebih...
(xleh bg amaunt yg tepat nanti tnsen)

so bile smpai je
aku simpan hp ngan beg duit dlm beg
tetibe ade org call
eh...lia??? jumpe lak die niage kt tepi kolam panas
aku letak hp dlm poket ...
pastu aku trun sg
aku cr tempat nk lepak letak tikar
aku redah sg BEGITU SAHAJA

dah mandi2...lompat2....bergelut ngan arus yg deras
main terapung2....main sumpit air celah gigi....main nyelam..n mcm2 lg
tetibe aku terpikir pasai hp aku
ya ALLAH.................................................................

hp ni mak aku beli saje2....walaupon aku xsuke hp ni( sb tu aku xsedih sgt mcm hp dulu)
tp aku xleh hidup tanpa muzik...ya ...mujik...aku wat keje mesti dgr lagu...dlm kuliah dgr lagu
bwk moto dgr lagu...

ok mmg naseb aku malang

oh penat....nk tidoooo
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jumaat, 12 Jun 2009

seratus harijadi...astro ria

cite ni simple...
n sgt besh....smpai die mengingatkn aku ttg kesah aku gak
aku penah kene mcm ni(hari yg sama berulang)....tp bukan berturutan.....
selang bape tahun la....

aku ingat sgt2...waktu...ape yg jd pd aku ...ape masalah yg aku dpt...
tp bende tu berulang setakat ni 2x je dlm hidup aku
bile aku ckp cmtu...org kate dejavu....
hanya aku saje tahu...kalo ckp lebih2 org xcaye.....

xmustahil kn....
dan aku ade 1 bende yg aku nk sgt2 wat........................
blaja main gitar....
aku nk sgt pndai main bende tu...smpai skung aku still xde rejeki lg nk pndai main bende tu
aku suh adek aku aja...die kate xreti..aku mintak tolong org lain pon same
ramai yg kate xreti nk aja

aku doa sgt2.....aku dpt cr org yg sanggup aja aku..
aku harap doa aku termakbul....
kalo leh..sebelom aku tido ...nk gak dgr or...ade org main gitar tok aku
huh
kalo xde.........xpe la....xde rejeki...
1 hari nanti...aku akan blaja....
kalo xde org leh nyanyi or main gitar kt aku
aku nyanyi n main gitar sendiri.

aku xtipu tp tu impian aku dr kecik lg
nk tido dulu pon ayah aku nyanyi dulu kt aku
main gendang...bru leh tido

bende berulang tu....hari raye
mule2... start dr awal pg...kami sefamily...ade byk masalah
menimpa....bende tu telah berulang pada tahun lepas.....sebijik....kete rosak la, tok jatuh bilik air la.....
huh
cite seratus harijadi ni....telah mengingatkn aku ...aku pernh gak rase mctu..
xmustahil kn??

Isnin, 1 Jun 2009

hantu intai

syiling bilik mandi aku berlubang...
ayah aku saje je wat nk bg wap kuar.....
tp masalah nya skung adalah aku
...........................................................

satu hari.....pas kejadian cerita hantu adek aku..abg2 zoo
aku terus dikuasai oleh mende ghaib tu
aku mmg penakot....selepas byk kejadian menimpa aku
aku suh ayah aku letak kotak kt lobang tu...tutup la
mule2 bilik mandi.....
so bile letak kotak tu...aku rase selamat la skit
tetibe pas mandi sume aku pandang atas
arggggggggghhhhhhhhhhhh
kotak tu BERALIH.................
weh gile aku cpt2 kuar...aku jerit
mak bapak aku just gelakkn aku...
rase mcm damn gile...

esok hari...aku nk g membuang
mak bapak aku kuar...amin g tuisyen...angah melepak...
mate aku dah berpinar2
pastu..aku tgk lobang kt tandas aku tu belom ditutup
xleh jd..............aku start moto..aku g membuang kat shell di greenwood
wow....jauh syial

arini.....balik dr keje
badan lak bau beruang.....
adoiii xselese nk mandi
aku merayu2 bergolek2 suh adek aku letak kt kotak kt tandas suh tutup lobang tu
pas aku mandi....arghhhhhhhhhhhhhh
kotak td BERALIH separuh dr lobang tu
arrrgggghhhhhh hantu ni makin dasyat
azan maghrib berkumandang

ayah balik...
SYUKUR..ayah je leh selamatkn akak....
bile aku mengadu ayah aku gelak je
ayah aku ckp
kalo kamu tutup pintu tu angin tu tolak ke lobang tu...so beralih la kotak tu
logik..................tppppppppppppppppp

emmm lg 1 pelik...tiap kali aku mandi...
lampu dlm bilik mandi tu lip lap....arrrggghhhhhhhhhhh
mmg sengaje...kalo mcm ni la..sebelom aku balik keje aku mandi sg kt zoo
sebelah kandang badak air...lantak la org nk kate ape.....