Rabu, 25 Ogos 2010

video




Jika memang diriku bukanlah menjadi pilihan hatimu
Mungkin sudah takdirnya kau dan aku takkan mungkin bersatu

Harus slalu kau tahu
Ku mencintamu disepanjang waktuku
Harus slalu kau tahu
Semua abadi untuk slamanya

Karena ku yakin cinta dalam hatiku
Hanya milikmu sampai akhir hidupku
Karena ku yakin disetiap hembus nafasku
Hanya dirimu satu
yang slalu ku rindu

Jika memang diriku bukanlah menjadi pilihan hatimu...


u got it ....so??? appreciate it!!!!!!!!!

u got 'something' that i NEVER EVER could get it..............

NEVER.......................EVER................................
i knew it................................................................

i hope..............

u'll love him more than i did........
u'll take care of him more than i did...........
u'll cry MORE when he cry than i did.............
u'll smile MORE to him than i did..........
u'll alwayz miss him MORE than i did.............
u'll alwayz say his name every second in your mind MORE than i did..........
u'll have to be with him anytime when he need it
u'll alwyaz everything!!!!!!!!!

u'll alwayz everything!!!!!!!!!

u'll have to do it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WHY?????

if u dare ask me this q.......................
i'll not ever forgive u..........................

bcoz...............i have IT.........
u r already have IT.............
so plz............im begging u.......................
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

plzzzz

dun hurt him.........
dun make he cry.......
dun make he waiting.......
dun make he miserable.........
dun EVERYTHING.......that make he hurt.........

appreciate it plz.........................................





pssttt: aku dgr lagu ha dong kyun- plz love her...........pastu aku nanges tibe2.......sbb aku sedih nk mampos......tolong la jgn sakitkn hati org yg aku syg tu.............pastu aku leh nanges tibe2....bile we kate die nk g kursus kawen xde duit..........sumpah sedih! aku dgr kisah awek die tinggal tunang die yg jual beger tu pon aku nanges........aku dgr lagu jay chou teringat kt LIM lak....hahahah LIM sedang melancong skung dems......aku tgk kwn aku nanges aku nanges gak......

aku mmg emo la skung....bile nk period ni hahahhahah

Jumaat, 20 Ogos 2010

sesuap barakah dibulan puase.........

http://www.dinar-emas.com/

dh penah bc blog ini????

tragedi ceramah di mcD berlaku akibat aku melihat video LUCIFER-shinee
aku tau LUCIFER tu ape............n lagu lucifer tu ttg seorang pmpn yg mendengar bisikan lucifer...pmpn tu ade evil side n angel side....tu je......pastu yg wat aku ketageh tgk video tu sbb tarian shinee yg perghhhhhhhhhhh .......tgk sendiri la...cr kt utube...

so...start la kwn2 aku ceritekan......yg kite UMAT ISLAM DAH TERLAMBAT

TERLAMBAT APE???????????

bg pemikiran bdk xmatang sperti aku...mcm ni laa aku cite senang.........

skung ...keadaan skung...mencari harta tu untuk ape??? dan ape yg kite guna dan amal sekililing kita ape????

cari harta- untuk kehidupan...xde duit....xmkn...
belajar- ilmu benedict......mmg asal2 ilmu...fizik ke matematik ke sume dr islam kn....selepas penjajahan ilmu tu sume ditukar name saintifik....ilmu algebra la....name2 saintifik sume hilang unsur islamnya......tp kite sume praktikkn ilmu tu....tgk aku...blaja ilmu tu smpai dh grad ni ha.....so aku terpakse belajar sume tu tok grad n keje tok dpt duit....keperluan hidup aku....nmpk x............"mereka" telah memonopoli kite umat ISLAM............dan kite sudah terlambat

bg org malaysia....lg2 remaja mcm aku........
karoke...wayang....bersosial....aurat....fesyen....semuanya.......50-50 halal di malaysia.....

NAPE AKU CKP CMTU??????

ok...ni untuk semua termasuk aku....sbb aku pon same je....so jgn terase k...ni tok semua...
kita kalo jumpe kawan2....nk berkumpul same2....hangout same2....mesti kite akan tgk wayang same....g karok (smpai 8 jam aritu mcm aku).....bersosial...(bersentuhan dengan bukan muhrim)...aurat (kalo yg bju lengan pnjang disinsing ke atas....tudung di selimpang mcm aku pkai tudung ni ha....)....fesyen (bertudung berfesyen2...(menampakkan sanggul rambut tu adalah dosa juga.....memakai selendang yg nipis hingga menampakan leher juga dosa)..........

TP SUME ITU DIMALAYSIA................ADALAH BUDAYA.....

ada betol la kate kwn aku........die nk dok luar negara....aku tanya kenapa...senang nk didik anak dr budaya malaysia....die takot ngan budaya malaysia skung...

kalo di luar negara...dia boleh mendidik anak2 mereka perbezaan ketara antara ORG ISLAM DAN ORG KAFIR.......state mind dorg yg ...org KAFIR xtutup aurat...dan org ISLAM...menutup aurat....ORG KAFIR masuk disco....ORG ISLAM HARAM MASUK DISKO.......

slame ni aku xpernah pikir mcmtu...yg aku pikir........dok luar negara lg byk dugaan...ramai je kwn2 kite yg dok luar negara CULTURE SHOCK...ade yg disko menjadi tempat wajib berlepak...yg bertudung...terus jd free hair...pastu penzinaan berleluasa kerana kt sane xde JAIS nk tgkap org khalwat........

kwn aku ckp............YG PENTING IBU BAPA YG MENDIDIK ANAK2 TU.....so sbb tu aku ckp...ADA BETOL JUGAK pemikiran itu..........yg penting iman masing2....ade je kwn2 aku yg xberubah..............yg penting IMAN maseng2....kalo subur baja tu...campak kt mane2.......subur je tumbuh.....

dan suatu hari nanti (xlame lg)....ade seorang yang akan menentang semua ini...mencari duit adalah salah....belajar pon salah....siapa yg nk dgr tentangan lelaki ini kerana semua adalah cara untuk survive di dunia ini....dan tentangan itu akan dianggap dr seorang yg gila........dan UMAT ISLAM sendiri akan menetang tentangan tu....dan org yg menentang tu adalah IMAM MAHADI......

pastu........seperti mane yg kite tahu..........
dinding 'LOKAP' dajjal makin nipis............pastu yg klako yg kwn2 aku bgtau.....pasai LADY GAGA.........abg dok nari2...lagu lady gaga....n aritu die cite yg kebanyakkan tarian lady gaga menutup sebelah mate....(yg slalu abg menari n kami meniru2 gaye tu)....kan tu simbol dajjal......
bukan tarian die je...lirik2 die pon sebenarnye membawa maksud yg tersirat.........

sbb tu nk dgr lagu kene ati2 skung....adoi aku mmg sentap la kan...aku mmg gile lagu korea ni...
adoi........xpe la peringatan untuk semua......

so............anda yg membaca blog ini.......anda yg berAGAMA ISLAM......ramai je org melayu BUKAN ISLAM....tp sy tekankn kepada org2 ISLAM....untuk peringatan diri sendiri.......bersyukur la ade solat 5 waktu yg boleh kite mengucap 5x sehari ..........mengucap...agar kite maseh dalam ISLAM....yg boleh membuat kesimpulan disini.........

KITA SUDAH TERLAMBAT.................................................




pssstttt: perkataan XLAMA LAGI AKAN MUNCULNYA....itu ini....perkataan tu menyebabkan aku mahu kawen cpt.....bodoh x???? bukan nk aku bertaubat cpt2............astagfirullahhhhhhhhala'zim..........(tp xde calon kene berusehe ni)

islam sudah jauh dr hati............................

video

ni buat maksiat secare terang-terangan ni.........
ape pendapat anda sebagai seorang Islam dan org melayu???