Khamis, 10 Januari 2013

Korean Drama: Tree with Deep Roots

Setiap kali balik dari bangi, mesti aku dapat banyak cerita korea best2 dari pembekal Bell dan Ah Teng....hehehehhe dan sejak akhir-akhir ini juga aku jadi sangat seronok tengok cerita zaman raja dolu2 ni....Kalau dulu pecah rekod aku menangis gile bavi tengok The moon embrace the sun. Kali ni.....Tree with Deep Roots. Cerita ini tak boring sebab aku tak pernah foward mane-mane scene dalam drama ni. Itu bermakna cerita ni bagus jalan ceritanya.

Okay siapa tak kenal die ni? aku tension betul bila tengok die ni....sebab ni memang pelakon hebat.
Jang Hyuk, banyak gile movie dan drama aku tengok....yang paling macho watak die dalam The Slave Hunter, Chuno....pastu Please teach me English pon macam harem....Windstruck....Volcano High (ni cite klako gile)....dia bestfren Kim Jong Kook.....:)

Shin Se Kyung

Budak ni muke sebiji macam Nickhun.....2PM...seyes

Of course Song Joong Ki.....

Dia memang hebat la belakon.....adus....memang perfect la

Ok Song Joong Ki mase tue.....LOL

Ok ni aku terperasan.......ni Kibum Super junior.....yang paling kiri! wee huuuu lame xjumpe die

Ok salah satu watak yang menarik perhatian aku, Myun Hyul
Aku xtau nape aku rase die hensem GILE!!!!!!!!!! kadang-kadang aku macam die macam TOP BigBang....wadehell.....

Pastu aku google.....hahahahah die Jo jin Woong
Badan die memang chubby TAPI dalam drama ni....TAFFFFFFF gilos.....sure die g gym 21 jam sehari......hish meroyan aku tengok die ni lame-lame......tah la nak kate ensem takde la sangat........tapi character die buat aku rase WOW gile

ok cukup lah aku dah penat meroyan.....ni pon aku curi tulang bukak blog weeeeeeeeee

Tiada ulasan: