Khamis, 12 Disember 2013

PERASAAN BILA KAWAN BAIK KAHWIN?

Sedih?
Jeles?
Kosong?
Gembira?
Rasa Biasa?
Rasa yang tak boleh dirungkaikan dengan perkataan

Tapi aku rase emo gile. Sambil tengok muke abang-abang dalam telefon sambil dengar lagu Jay Chou. Habis tisu mengelap air mata yang mengalir tanpa henti.

Ape hak ko nak rasa macam tu?

Ayat cliche orang akan cakap,

"Weh.....ko patot gembira dia kawin...."

Mayb aku rasa kehilangan, walaupon dia hanyalah kawan baik. Aku anggap ko abang aku walaupon kita tak sealiran darah daging.

Orang akan anggap aku emo. Tapi aku pon tak tahu kenapa aku emo.

Aku tak sepatotnye emo

Mungkin aku patot cari kebahagian aku sendiri. Aku rase kosong sebab aku loser.

Mungkin selepas ni kita dah tak boleh macam dulu. Sebab ko dah jadi suami orang wahai abangku.

Tahniah, happy sebab akhirnya kau jumpa bintang kau.

Macam-macam kenangan kita se geng....gelak ketawa, senyum, marah, sedih, menasihati, mendidik, dan semua kenangan mungkin aku je yang ingat.

Sampai mati aku takkan lupa jasa kau.

Tahniah wahai Affan Arus

Semoga kau bahagia sehingga jannah
Lepas Jai, giliran Afun....Arai....Dan.....
Macam bodoh aku buat wallpaper laptop. Ni sebelum aku pergi ke Teluk Segadas, Pangkor ikut kem rekkem. Dimana mereka tak dapat ikut sebab nak siapkan tesis. Maka aku buat ni nak tunjuk kat dorang yang aku sedih gile sebab dorang tak dapat join kem rekkem tu. LOL macam bodoh. Bile aku tengok gamba ni rase malu pulak...walaupon Jai, Man Bob takde dalam gamba ni....aku tetap sayang korang same rate. Korang abang-abang terbaik aku penah jumpe. 

Eii sumpah malu gile aku tengok gamba ni...bodoh buat wallpaper gamba dorang siap ade tulis lagi...sayang korang??? waddefark ape la yang aku fikir masa ni??? Haish
Yes muke legend makan kek coklat!
Masa MMP, memule kite kenal kan!!!!!!! Nampak tak seluar aku terkoyak?????
Kerarockclothing........1 gorila dan 3 ekor kera. 
Best merasa ikut dorang cari rejeki!
Sampai sekarang, kalau aku datang bangi....muke inilah yang aku nak jumpe. Walaupon aku dah dibuli sejak bertahun-tahun tapi gelak tawa tu kenangan terindah LOL aku emo
Lepak mapley sampai subuh ape ade hal!!!!
Besday prank Affun. Ini yang terakhir kan dari kami?
Ampunkan aku selalu kutuk ko ngan rokok ko...dan aku penah curi rokok ko.
Ampunkan aku sebab aku selalu buat hal lari sana sini
Ampunkan aku kalau aku membebankan masalah ko
Ampunkan aku kalau aku terkasar bahasa
Ampunkan aku kalau masakan aku tak sedap
Ampunkan aku segalanya

Lap air mata sambil dengar lagu indie
Romance - ku ingin kamu

Lagu feveret ko gile 

Tiada ulasan: