Isnin, 30 Disember 2013

TARGET 2014

Salam semua

Aku lebih suka buat list, apa yang aku target untuk tahunan dan apa yang aku dah buat. Ini adalah antara perkara yang besar yang aku dah buat. Selain dari itu, barang idaman seperti dompet (MILIK SENDIRI bukan orang beri) dan Jam G-Shock kuning. Walaupun itu perkara remeh tapi bagi aku itu adalah usaha dan pencapaian aku pada diri sendiri. Walaupun tak dapat buat semua, tapi aku bangga yang aku telah buat pada tahun ni tanpa sia-sia. 

Hari ni hari terakhir 31 December 2013. Tahun 2013, tahun paling mencabar bagi aku. Pahit manis semua bercampur, baik masalah diri sendiri, kereta proton, dan lain-lain lagi. Maka aku nak baiki kelemahan aku pada tahun 2013. Contohnya panas baran. Aku bukannya seperti dahulu, bimbingan rakan yang baik dan famili. Bila aku mengamok, aku lari. Itu solusi terbaik dari aku lepaskan amarah pada orang. 

Moment yang paling epik adalah, aku pergi bangi tapi kene lecture dengan abang-abang dan geng-geng supaya aku MOVE ON!

Alhamdulillah....terus aku buat wishlist tahun baru. Misi mencari suami 365 hari. Walaupun susah nak capai tapi MOVE ON adalah pencapaian terbaik aku!. Tak pe...yang penting aku useha.!!!!

So target aku, tahun depan aku nak matangkan lagi diri. 

Lupakan 2013, mula hidup baru lebih bermakna.
Marathon tu perkara yang aku nak buat sangat. Setelah 5 tahun aku stop bersukan akhirnya aku dah start ke gym. Walaupun aku makan melebihi kadar aku bersukan tapi takpe yang penting aku dah mula exercise kan. Kalau tak kurus tak pe...asalkan aku sihat!. Amin

Masa tu kalau aku tertinggal jauh masa marathon aku dah tak kisah. 

In sha Allah, selagi umur panjang aku akan penuhi semua target aku tahun depan.

Orang buat wishlist 1 muharam. Kihkihkih

Semuga tahun depan lebih baik dari tahun ni. AMIN

2 ulasan:

anna hashim berkata...

GOOD LUCK nadey..
Robbi yassir wala tu'assir...:)

Miss Pija berkata...

Nak g krabi sama! hehe