Isnin, 20 Januari 2014

JAN 2014 - BAGAN LALANG

Dah lama sangat aku tak solat kat Masjid UKM
Testing kamera...baiklah cun gak!
Macam ni, awalnya tiada plan pada hujung minggu Thaipusam tu. Tapi tulah aku ni jenis tak boleh duduk rumah. Pastu aku plan nak pergi pantai! Pantai apa? Teringat Bob pernah kata nak pergi Bagan Lalang makan ikan bakar. So apa lagi. Memula nak pergi seorang sebab bila roger ramai bz, Dan pulak balik Johor ambil kursus kahwin. Teng dan Bell fwee....ajak pulak Sha memandangkan dia checkout bilik kt ukm haritu jugak. Bob cancel last minit sebab alasan malam jumaat tu ada kelas agama. Baiklah! Aku suruh Teng ajak Taro, junior merangkap baby Teng. Baiklah baby! 
Macam biasa Bangi-Gombak tu macam sebelah daerah je. Memang selalu sangat aku lepak Bangi.
Nampak tak beza bila perempuan dan lelaki snap group selfie? Muka aku separuh. Baiklah!
Sampai kesudah baby Taro ambek gamba aku separuh! Fine aku paham maksud ko kate aku tak muat la kan? Tetibe emo jadah! 
Sha sangat excited dengan kamere baru. 
Baby Taro kene buli ngan aku. Duduk depan lagi mudah aku ugut dia supaya sentiasa behave. Kesian! kihkihkih
Sampai tepi pantai aku cari la kepok lekor atau makanan ke kan.....
Bell
Anak taro, semut (budak biologi)
Cute gila korang posing macam ni!
Taro kata pengantin lelaki HODOH....macam dia hensem sangat!
Baby Taro with mulut LAHA
Bell n me
Ade iras tak? taro n sha? Haaa aku pantang, suka je nak kenenkan orang.
Bell dan selfie!
klako gila gambo ni,,,,,sha macam JOYAH sangat. Teng muka berkerut bila tok mi teponng.....
Sayang, petang tu mendung. So gamba kurang menarik!
Perangai aku memang hodoh! 
Taro: Dont go sha!!!!
Sha: Let me go......
Cuba anda lihat reaksi aku dan Teng??? Terus jongang!
Teng trauma kene peluk dengan aku!
Aku dah cuba sedaya upaya untuk cerahkan gamba ni....ampun baby Taro.
Pastu pas penat berjalan, kami cari restoran atas air. Kat hujunggggggggggggggggg sekali kat tempat naik bot kelong!
Kenyang gilos!
Esoknya Sabtu, pas kami singgah di IJN, kami ke Sweetree. Ya Allah aku sebenarnye dah boring pergi sini tapi Teng nak sangat makan daging Sweetree,
Ni la budak yang sawan tu!
Ahad pula, sebelum esoknya semua bz kerja kami singgah ke Taman Botani dengan beberapa sebab.
Nak naik basikal penuh pula..........sedih!
Baiklah buat yoga kat sini tetibe...klako!
Berkawan bukan waktu kau gembire tapi berada dengan kawan kau semasa dia susah
Mungkin aku tak reti tunjuk kasih sayang aku, tapi ikhlas aku sayang kawan-kawan aku. 
Mungkin aku ter'over' dan mungkin aku kasar dari perbuatan dan percakapan.
Tapi aku akan pentingkan kawan lebih dari diri aku sendiri.
Terima kasih semua!

Aku terlalu emo nak tulis sesuatu sekarang, tapi aku nak jugak post gambar-gambar ni supaya aku gembira dan stabil seperti biasa.

-Salam-

Tiada ulasan: