Khamis, 12 Mei 2016

COWAY INTO YOU BY MISS AIN (BANGI)

Aku percaya ramai dah tau jenama COWAY. Aku sendiri pernah beli oven COWAY nak masak kuih raya gamaknya tapi skrg oven tu yg jadi kuih, so paham-paham je aku kan pemalas. Aku tertarik dengan air penapis Coway ni, sebab umah aku ni guna air penapis zaman 90-an. Ayah aku ni jenis tegar tak nak tukar baru mungkin dia nak aku yang beli. 

Bagi aku pembelian barang-barang begini memerlukan medium yang boleh dipercayai. Ini kerana barangan seperti penapis air memerlukan servis maintenance bulanan untuk memastikan sumber air yang kita guna sentiasa dalam keadaan yang bersih dan suci. Kalau ko guna penapis air tapi tak tukar penapis sampai berkulat, ko rasa air yang ko minum tu sama je macam direct logi INDAH WATER. Maka servis itu WAJIB. 

Masalah sekarang susah nak jumpa orang baik. Takut juga yang datang buat servis tu nanti usha-usha rumah kita. Sedar-sedar silap hari bulan, rumah kita licin dengan penapis air tu sekali. So disini saya nak promote orang yang aku percaya lebih dari diri sendiri iaitu Cik Ain. 

Bagi sikit gamba Kak Ain ni
wakakaka
Cantik kan? Single lagi tu so apa lagi? Kalau yang lelaki tu suh mak call Cik Ain ni beli barang-barang Coway. Jaminan saya adalah anda boleh percaya kat agen ini. Okay!


K bai

HIDUP NGANG!!!

Tiada ulasan: